The time, yeah.


- Gammal bild, från min cp kamera. Alltså inte min system...

Förlåt att jag inte bloggat. Men jag har ju varit i skolan sen åkte jag direkt till trafikskolan och försökte plugga och sen hem till mamma och packa ihop allt och städat.
När jag kom hem så blev det så klart lite bråk med pappa, så jag sprang ut i skogen med Eddie. Brukar inte gå ut med min hund Eddie så jag tänkte gå ut i skogen som jag gick i början när jag hade fått honom... Men när jag kommer dit är det värsta sjön haha. Hade converse på mig, så de var dingsura... Kul liksom. Men jag kunde inte vända för då hade jag gått värsta om vägen... Så jag fortsatte och det blev bara mer och mer vatten så aldrig att jag tar den vägen igen. Kom hem satte mig vid datan, började blogga... Men tog så långt tid så gav upp. Och nu sitter jag här och bloggar... Igen. Ska fixa lite nu, tjadå. f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback