I LOVE U.





Min kväll. Så här såg min dag/kväll ut igår. Sov över hos Linda. Hade så sjukt kul. Kom till henne runt halv fem tiden. Hon och Fanny mötte upp mig på väg hem till Linda. Vi gick hem till henne, och satte oss och flumma runt, fotade lite å så. Sen gick Fanny hem till henne för att äta. Och jag och Linda satte oss vid datorn... Efter ett tag åkte vi till Sågen med bussen, en busshållplats. Nödvändigt... Haha. Vi satte oss på pizzerian. Och beställde! Sen kom vi på när det var tre minuter tills klockan var åtta. Så jag sprang till Coop eller vad det var. Men haha såg att det stängde klockan nio skillz. Men jaja. Vi åt och handla godis... Stack hem till Linda och ringde Fanny sen stack vi ut. Gick till dagiset bredvid, där vi börja dansa. Så sjukt kul! Men jaja. Vi får filma in det någon gång! Iallafall hoppas ni antecknade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback