För att jag suger på att blogga, så är jag cool.


Hej gammal bild från i sommras.

If something goes left, go right.
Hejhopp. Lite sådär. Eftersom jag har lov så har jag faktiskt tagit ledigt från datorn. Duktig tjej hej! Iallafall så har jag träffat kompisar och annat skoj på dagarna. Vilket vi gillar. Men jag bestämde mig för att leta upp en kompis som ville träffas idag som bor i närheten av var jag bor. Det var många som kunde. INGEN. Haha. Iallafall fick det bli en kväll inomhus, som vanligt. Men jag klagar inte. Eller?
Vet ni vad jag vill?
Bada i min bubbelpool helt random. Måste vara något fel på mig. Huh? Ska nog fråga de där två som sitter i vardagsrummet och pratar. Det vill säga, min pappa och styvmor. Önska mig lycka till. Haha. Orkar inte ens försöka. Får skriva massor inlägg istället! Klagar ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback