"Hey what´s up?" "Nothing" "Okej, goodbye"



Hur cool får man va?
Går inte mer än vad jag är. Haha. Iallafall så har jag inte gjort mycket idag. Hade idrott på morgonen. Vi dansa vals. Men mitt knä paja mitt i allt så jag stog mest och tyckte synd om mig själv. Sämst. Sen skulle vi dra hem, till skolan alltså. Vilket gick sådär. Det var så halt på vägen så både jag och Karro höll på att dö...
Ska jag vara snäll nu eller?
ALDRIG. Eller jo, annars kommer pappa få cp ryck för att jag inte städar mitt rum! Om jag hade en lillebror skulle jag helt klart betala honom att städ mitt rum. Åh, längtan. Varför har typ alla syskon utom jag. Gud vad sur jag är.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback