It´s right. No it´s left. HAHAH... Nej.


- Bild på mig med lugg, från i sommras. Ska jag skaffa igen till vintern?

Hade jag en blogg?
Usch fy skäms på mig. Vi kan säga att jag glömde bloggen, egentligen orka jag faktiskt bara inte men jag ska absolut bättra mig.
Vad har jag gjort idag då?
Ja men vad tror ni? Varit forever alone såklart. Haha nej. Jag har varit med kompisar och sen efter skolan drog jag till bibloteket i centrum för att fixa en bok till skolan. Fick hem två... Intressant. Ska fixa mig och gå och läsa den. Kan bli ett problem med min korsett, gör så ont att sitta ner. Men det är värt ett försök. Tänkte också hitta kläder till imorrn. Nicepice. Ajuste jag hade faktiskt moped lektion idag också. Det var lite kul, jag måste slaggit mig i huvudet.
Vad ska jag göra för nått busigt imorgon då?
HIHIHIHI. Nej. Men jag ska in till stan med Diana för att köpa lite skal... Kanske gå in på gallerian och hollister om hon är en snelhest. Sen ska jag vidare och kolla på en sak som är hemlig enda fram till fredag kväll typ. Nyfikna va? Right, bitches! Nu ska jag lämna denna fängelsehålla för att städa mitt rum.

G L A D   A L L A   ♥ - S D A G !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback