Nu fan är det krig.


All things you love will someday be gone.
Jag kände för att skriva lite på Engelska, så där fick ni. Skit samma. Nu ska jag verkligen börja blogga på riktigt. Jag vill åtminstonde det. Men det ser vi ju hur det går. Fu. Men jag gör lite försök!
Idag då, vad har jag gjort?!
Jag har varit i min skola, tufft. Skitkul va det. Eller inte. Pluggade lite matte och svenska sen åkte jag hem p.g.a att jag mådde lite dåligt... Runt fyra åkte jag till mopedskolan, blev tyvärr lite sen men de väntade på mig. Like it. Sen hämta pappa mig och vi åkte till Ö&B och handlade lite och sen till en pizzeria för att hämta lite mat. Mums. Och nu sitter jag här.
Vad ska jag göra?
Först ska jag träna lite mag- och arm övningar sen hoppar jag in i duschen. Skönt. Ska fixa lite inlägg också!

Farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback