That one.



"Så jäkla tråkigt att vara sjuk" soooov då!
Det blev ingen skola för mig idag tyvärr... Vaknade med ont i halsen och hade ingen lust att gå till skolan sjuk, så jag stanna hemma. Blev lite sämre mitt på dagen, men nu är jag nästan helt pigg. Bara lite ont i huvudet. Förlåt att jag inte bloggat tidigare men eftersom de bygger överallt runt här jag bor så kom det en kille och sa att vårt internet skulle vara borta några timmar. Kul liksom. Så hade ingen el ett tag, och min dator kan inte vara utan elsladden i typ 4 minuter så det var inte ens någon ideé om att sätta på den. Sen när jag fick tillbaka elen så krångla internet! Lyckat, men iallafall nu bloggar jag.
Vad ska jag göra med denna intressanta dag?
Runt 17:00 ska jag vara hemma hos farmor, för att äta middag. Gott. Sen ska jag hem till min styvmamma och duscha, haha. Vår dusch här hemma suger. Synd. Men det är bra att pappa får träffa henne. De bor inte tillsammans eftersom hon har en 18 årig son.
Jag lovar. Typ.
Att blogga mer sen! Ska fixa lite tidsinställda nu. Gillas.

Ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback