Varför jag inte bloggat eller fixat headers.



Åh, vilken jäkla cp skola jag går i.
Har inte kunnat blogga på jätte pga min lilla cp skola. Jag har prov imorgon och ja... Jag ORKAR inte. Gjort typ klart en uppgift man skulle göra för ett tag sen. Men nu pluggar jag med provet. Inget roligt alls! Men så fort jag har tid att blogga igen så ska jag självklart göra det! Imorrn kanske/förhoppningsvis jag gör det. Slutar 12 typ. Drar till stan då med mina kära vänner och går in på hollister och lite till i Gallerian. Wohop. Har inte så mycket pengar men ändå...
Kramar er Ida.

Kommentarer
Postat av: ida o hanna

Alla skolor har läxor och prov...

2012-02-10 @ 15:09:28
Postat av: Natalia & Emma

Jag och emma går i kunskap fast i tumba!

Ja riktigt jobbig detta med kursen + steg sammtidigt!

Men jag hoppas på att de kommer gå bra för dej! Puss

2012-02-11 @ 02:01:37
URL: http://bylgerochwiszniewska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback