Bekännelser.

Jag önskar oftast att jag hade en extra familj som jag kan bo hos ibland. Vet inte varför men vill ha det så fort jag hamnar i bråk hemma.

• För några månader sen hade jag väldigt bra självförtroende, men det försmärades.. Och då hade jag verkligen dåligt.. Men nu börjar jag få bra igen. Haha.

• Min storebror betyder jättemycket för mig, min förebild, och jag vet att han alltid finns där. Jag tror ingen förstår hur mycket jag älskar honom!

• Jag har alltid velat ha en lillebror, vill fortfarande ha det. Vill inte känna mig så ensam hemma som jag gör. 
 
• Jag älskar att shoppa men jag är alltid för feg för att köpa grejer så jag smsar för det mesta mina föräldrar och frågar om det är okej.. HAHA.

• Jag vill ha MC-körkort men jag vill vänta tills jag blir 25-30.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback