Varför så dålig bloggnign?

I´m sorry guys.
Men det blev sjukt dålig bloggning idag p.g.a att jag åkte från landet hem och där mötte jag pappa.
Efter ett tag åkte vi hem, eller ja pappa släppte av mig hemma.
Jag tog på mig träningskläder och skor och sprang ut på en liten jogging tur.
Sen körde jag lite styrketräning hemma..
Jag vet jag är halvt grym.
Iallafall duscha jag o.s.v efter.
Packade om allt sen kom pappa hem när jag satt och blogga och sa att vi var tvungna och sticka på än gång.
Hahah, stressad eller vad?
Kastade mig in i bilen och åkte till gotlandfärjan.
Och några timmar efter sitter jag här i sängen på gotland och bloggar..
Stressig dag? Njaaaae, lite kanske..
Iallafall tänkte jag fixa lite tidsinställda.
Och sen somna till någon film.
Kyyyyyssar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback