Bekännelser

Jag är riktigt känslosam, och inte rädd för att visa mina känslor. Gråter därför ofta framför folk, fast jag inte vill.

• Jag har haft många bästavänner. Men bara en riktigt bra.

• När jag var liten, typ gick i trean, förstod jag mig inte på musik. Jag kunde inget om musik, eller jag kunde en artist och det var typ Markoolio.

• Jag åker inte hiss, och ibland låser jag inte ens dörrar.

• Jag är rädd för saker som är för stora, som typ finlandsfärjor botten.. Eller djupa hav. Ryser bara jag tänker på det. 

• Jag kan inte lite på någon har det visats sig efter den här helgen..

• Jag har lagom lätt att hamna under grupptryck, men jag är stark nog att gå mina egna steg.

• Om jag skulle försöka skulle jag vara grym i skolan. Men jag orkar inte..


Kommentarer
Postat av: Ida

Taaaack va gla jag blir!! :D haha jag kan inte göra headers, just drf ser den tråkig ut :( försöker leta någon som kan och gör gratis haha!

2012-06-27 @ 16:30:39
URL: http://idapermaangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback