Jag heter ida, men det visste du väl.



Tjenare kexen! Hur mår ni? Okej, allvarligt nu ska jag börja blogga på riktigt. Och snart så är det ju sommarlov och då blir det ännu mer tid för bloggning. *Blink*. Men jag tycker ni ska komma med lite förslag om vad jag ska blogga om. Right?

Men idag då, idag har varit en riktigt slappig dag. Fyf-n vad skönt det har varit. Jag älskar det. Var nere hos våra granar ett tag. De som inte har flyttat in än... De kommer flytta in i oktober. Riktigt nice. De har världens sötaste Tilda och då små tvillingpojkar. Så söta. Men sen har jag mest varit hemma. Nu tittar jag på film. Sett den förut men ändå. Ska fixa lite tidsinställda! Kyssen

Kommentarer
Postat av: Ella

Tack så jätte mycket :)

2012-06-10 @ 21:59:48
URL: http://duojagg.blogg.se/
Postat av: DAISY

Åh så snäll du är, tack så mycket! :)

2012-06-10 @ 22:19:50
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback