Förstamarstvåtusentolv.


- Min fina mamma får stå för bilden i inlägget denna gång.

Ja som sagt grym ellerhur!
Jag hoppas att ingen har kollat på min blogg och varit ute i det här dåliga vädret. Ja. Hoppas. Iallafall har jag varit ute. Jiho. Julia kom hem till mig halv elva imorse och kolla på lite saker. Vi börja kolla på ett pogram där det fanns några killar som hade en list på vad man måste göra innan man dör, det de gjorde just detta avsnitt var att de skulle vinna 1 miljon dollar. Skit kul men jag fick inte se klart det. Snyft. Vi blev istället tvungna att springa till bussen. Som vi sen såg var tre minuter sen. Skit buss. Sen åkte vi då hem till Sandra var där i typ tre timmar... Blev sen hämtat av pappa! Smile. När jag kom på att vi skulle hem tidigare så kom jag också på att vi kunde vara ett tag till, jag och Julia alltså. Hemma hos mig. Så vi var i två timmar ungefär. Vi var mest utomhus. Nice. Det gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback