Nu är ida på gotlandsbåten och haffar p12or! eller? :D

Och då fick jag ansvaret att blogga på hennes blogg, jag tänkte bara varna er
att jag är inte duktig på att presentera mig själv..

Jag heter Linda och ida är min bitch kan man säga! nejrå! vi är mer åt bästavänner hållet hahah
iallafall jag bor typ 1 busstation ifrån ida, går i samma skola. Vi har gått på samma dagis, och vi gör typ allt tillsammans haha som att skaffa killar tillsammans.  Iallafall jag suuuger på dethär, men kan säga såhär: utan dig ingen mig, så är det du lyser upp min dag! älskar dig ♥ jag avslutar med lite bilder på oss!
Hihihi jag gjorde ögon för att jag ville busa lite, inte för att vi var fula!
men erkänn vi blev ju mycket sötare nuju! borde fan skaffa sånna där linser hahha!
Tack för mig, och jag vet att det här sööög men det får duga! om ni vill veta lite mer om mig
kan ni ju alltid kika in på min blogg om ni känner för det www.berggrenlinda.blogg.se! ♥
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback