Om du ska göra något hör av dig.


Den som lyser upp din värld är den du inte kan leva utan - du kan inte leva i mörkret.

Jag drunkna inte. Satt ni vet.
Jag lever. Bara lite sjuk fortfarande. Yey. Eller inte. Iallafall har inte haft upp datan förns nu. Så ja... Pappa köpte ju en ny bil igår. Sjukt nice. Med dvd i baksätet. Så kolla på det hela vägen. Utom båten då såklart. Haha. Båtresan gick bra, sprang runt lite och låtsades att jag hade Linda med mig så det skulle bli lite kul... Men nej. Fotade en del onödiga bildet. Duktigt. Lägger ut de snart!


Kommentarer
Postat av: Linda Berggren

aww gulle <3 saknar dig redaN! Vi måste snacka ikväääll!

2012-03-30 @ 18:51:20
URL: http://berggrenlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback