Börja blogga igen!


- Att andas utan dig är som att åka skateboard utan en skateboard.

Tjenare alla snygga varelser där ute! Hoppas ni mår bra. Ja. Som rubriken lyder... Ja ni förstår. Hoppas att jag verkligen gör det den här gången nu. Tar tag i allt, plugget, bloggen, träningarna o.s.v. Hoppas hoppas jag lyckas.

Vad har jag gjort då? Bra fråga där Ida... Ingen aning om vad jag har gjort egentligen? Hade bara ingen lust efter ett tag. Konstigt! Men men. Jag är fett stolt. Gjorde klart min moped repition för några timmar sen. Så nu är det bara att boka en tid och plugga stenhårt! Jag ska fan klara det. Ursäkta svordommen men nufan! Håller just nu på att plocka ihop allt. Hem till pappa imorgon! Yeeeah. Det känns bra. Men ska fortsätta med det. Bloggar snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback