Här är en fin rubrik om hur fin min dag var. Du ska le och tycka att jag är bäst. Tack.



TJENARE.
Åh, hej. Jag är just nu på riktigt flum humör. Inte bra när det gäller mig.
Men det har varit en riktigt bra dag.
Börja med att jag och mamma körde till en loppis.
Senare till affären, och sen vidare till hamnen.
Tog en fika.
Satt och myste.
Åkte hem och tog cykeln upp till några hus inärheten av mig. För att träffa en kompis.
Men han var inte hemma så jag var med hans små syskon istället. De är så söta!
Sen åkte jag hem och nu sitter jag i köket och bloggar samtidigt jag kollar ut över den fina utsikten.
I love it.
Vad ska jag göra imorgon då?
Cyklar upp ditt imorgon också tror jag..
Sen ska man tyvärr åka hem.
HATAR.


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tack så mycket!:)

2012-05-19 @ 18:55:36
URL: http://eliinbergholm.blogg.se/
Postat av: Ella

Tack så mycket :)

2012-05-19 @ 22:33:49
URL: http://duojagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback