Saker.

Senaste

Låt du hörde: Tröjan du hatar - Norlie & KKV

Film du såg: Eclipse

Mat du åt: För stor pizza..

Kram: Bra fråga där

Puss: jaduuuu

Känslan: ledsen trött besviken

Bråk: för många

Resa: Egypten tror jag..?

Glädje: Över de fina vänner som jag har kvar.

Längtan: Att få komma bort från allt, få träffa min fina Nicole, och få mitt mopedkort!

Dröm: Att allt ska vara bra.

Personen du träffade: min mamma..

Person du pratade i telefon med: juulia!

Personen du fick sms av: julia!

Gången du var utomhus: nån timme sen?

Gången hela din familj åt middag tillsammans: några år sen..

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: går inte att välja..

Hamburgare eller pizza: jag kan inte ens tänka på mat just nu

Kött eller fisk: kött

Hund eller katt: -

Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet!

McDonalds eller MAX:
McDonalds?

Charter- eller skidsemester: Charter..

Sverige eller Utlandet: som sagt, utlandet. Vill härifrån!

Sport eller nyheter: svårt val

Hockey eller fotboll:
Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: båda!

Sommar eller vinter:
Sommar sommar sommar!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
WHHHHHHHAT!?

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Familjen (vänner räknas in)
- Systemkameran
- Min telefon
- Drömmar
- Pengar

3 saker du inte kan äta?
 - Varma morötter..
- Brocoli..
- Lakris..

Två saker som gör dig glad
- Mina fina vänner
- Att ha något att göra

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- tänker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback